Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen2023-03-16T08:48:29+00:00

Ik krijg veel algemene vragen omtrent de consultaties. ik heb hier een aantal van die vragen gebundeld.

Hoe gaat u juist te werk?2023-03-16T08:47:39+00:00
Moet ik nog een mondmasker dragen?2023-03-16T09:08:56+00:00

Neen, mondmaskers zijn niet meer verplicht.

Indien u zich ziek voelt mag je natuurlijk een mondmasker dragen ter bescherming van anderen.

Hoe lang duurt een sessie?2023-03-16T09:10:49+00:00

Een eerste consultatie duurt ongeveer een uur want er moet natuurlijk veel besproken worden.

De 2de consultatie duurt ongeveer 30 à 40 minuten.

De vervolgconsultaties duren dan ongeveer 20 à 25 minuten.

Ik ben vergeten een afspraak te verplaatsen of te annuleren. Wat nu?2014-04-15T20:40:13+00:00

Een niet nagekomen afspraak, zonder verwittiging vooraf, wordt de volgende keer aangerekend. wanneer je de afspraak minstens 24 uur op voorhand annuleert of verplaatst, rekenen we geen kosten aan.

Kan ik bij u betalen met Bancontact?2022-12-19T15:22:42+00:00

Neen, je kan contant betalen of via Payconic.

Iedere consultatie wordt ook onmiddellijk betaald.

Ik werk ook niet met beurtenkaarten of abonnementen.

Kan ik produkten voor het protëinedieet bestellen via de website?2023-03-16T09:17:22+00:00

Neen, het is niet mogelijk om produkten rechtstreeks via mijn website te bestellen.

U kan me per mail een produktenlijst vragen en dan per mail of telefonisch bestellen.

een andere mogelijkheid is dat u bestelt op de website van pro10  via volgende link shop.pro10.be

 

Ik wil een protëinedieet volgen? Kan dat zonder begeleiding?2014-02-05T14:36:35+00:00
Ik heb een afspraak maar ik ben verhinderd om te komen. Wat moet ik doen?2014-04-15T20:45:16+00:00

U moet me zo vlug mogelijk op de hoogte brengen dat u de afspraak wenst te verplaatsen. Gebeurt dit binnen de 24 uur van de voorziene afspraak, dan wordt de consultatie aangerekend. Soms gebeurt dit door een medische onvoorziene omstandigheid. Laat me dit dan ook weten met de nodige attesten, zo wordt de consultatie natuurlijk niet aangerekend.

Wat zijn de openingsuren van uw praktijk?2014-04-15T20:34:33+00:00

Ik werk enkel op afspraak. Dit zowel overdag als ‘s avonds, afhankelijk van beschikbaarheid. Ik werk van maandag tot en met zaterdagmiddag. Dus we vinden voor iedereen wel een geschikt plaatsje.

Worden consultaties terugbetaald?2014-04-15T20:49:30+00:00

Afhankelijk van uw ziekenfonds gebeurt er een bepaalde terugbetaling. Voor meer informatie raadpleegt u best uw eigen ziekenfonds.

Mensen die in het zorgtraject voor diabetes opgenomen zijn krijgen door het RIZIV 2 consultaties per jaar terugbetaald.

Wat kost een consultatie?2014-12-10T09:16:08+00:00

Gelieve mij te contacteren voor de prijzen van de consultaties.

Ik wil bij u op consultatie komen. Kan ik zomaar langskomen.2014-02-05T14:10:58+00:00

Neen, Ik werk enkel op afspraak. U kunt telefonisch een afspraak maken op 056/61 55 99 of u kunt me een mailtje sturen op volgend adres: evelyn@evelyndujardin.be

Ga naar de bovenkant